Obchodní podmínky

Základní údaje o poskytovateli:

Mgr. Eva Ginzelová

Sídlo: U Lesíka 275, 267 18 Bubovice
IČ: 69466394

(dále jen "Poskytovatel")

Tyto obchodní podmínky upravují vzájemné vztahy mezi kupujícími (taktéž objednávajícími) produktů či služeb prodávaných Poskytovatelem.

OBCHODNÍ PODMÍNKY PRO VZDĚLÁVACÍ AKCE:

Obchodní podmínky Poskytovatele pro realizaci vzdělávacích akcí.

Vymezení pojmů

Objednatel či kupující: zájemce o realizaci vzdělávací akce či účastník vzdělávací akce

Vzdělávací akce: seminář, kurz, distanční dlouhodobý vzdělávací kurz, konference, e-learningový kurz, webinář, a další možné typy vzdělávacích programů.

Otevřený kurz: kurz, na který se mohou přihlásit jednotliví zájemci. Otevřené kurzy mají předem stanovený termín a Poskytovatel přijímá od jednotlivých účastníků přihlášky.

Objednávka: písemná objednávka realizace vzdělávací akce či přihláška účastníka na vzdělávací akci v písemné či elektronické podobě.

Tyto obchodní podmínky upravují vzájemné vztahy mezi objednávateli či účastníky vzdělávacích akcí a Poskytovatelem jako jejich pořadatelem.

Obchodní podmínky pro otevřené kurzy:

Objednání vzdělávací akce, uzavření kupní smlouvy

Každá učiněná objednávka ze strany kupujícího je závazná. Zasláním objednávky se uzavírá kupní smlouva mezi objednatelem a Poskytovatelem. Odesláním objednávky v jakékoliv podobě zákazník stvrzuje správnost údajů a rovněž svůj souhlas s obchodními podmínkami Poskytovatele.

Objednávky či přihlášky je možno Poskytovateli zasílat i v elektronické podobě. Takto zaslaná objednávka (např. i e-mailem) je rovněž považována za závaznou.

Jednotlivé objednávky jsou evidovány podle pořadí.

Platební podmínky

Účastnický poplatek za účast na vzdělávací akci je nutno uhradit na základě faktury (daňového dokladu) vystavené Poskytovatelem.

Splatnost faktur se stanoví na 10 dnů.

Splatnost faktury může být ze strany Poskytovatele zkrácena v případě, že rozdíl v počtu dnů mezi datem odeslání objednávky a termínem konání kurzu je menší oproti standardní stanovené splatnosti faktur v předchozím bodu.

Rozhodujícím okamžikem pro přijetí platby je den připsání fakturované částky na bankovní účet Poskytovatele.

Při platbě ze strany objednatele je třeba uvádět správný variabilní symbol.

Objednatel se může s Poskytovatelem dohodnout na hotovostní platbě fakturované částky. Takovouto platbu je třeba provést nejpozději v den konání vzdělávací akce.

Při nízkém počtu přihlášených účastníků se akce neuskuteční. V takovém případě Poskytovatel nabídne objednateli alternativní možnost účasti na jiné vzdělávací akci či akcích, případně vrátí objednateli účastnický poplatek v plné výši – na základě vzájemné dohody.

Podle zákona o DPH je cena rekvalifikačních seminářů a akreditovaných seminářů pro pedagogické pracovníky osvobozena od DPH.

Odstoupení od kupní smlouvy

Objednatel či účastník vzdělávací akce má možnost odstoupit od kupní smlouvy a zrušit svoji účast na vzdělávací akci nejpozději do 10 dnů před datem jejího konání. V takovém případě má objednatel nárok na bezplatné stornování objednávky a vrácení uhrazeného účastnického poplatku či sjednané ceny (v případě, že již byla uhrazena). Na pozdější odstoupení (zrušení účasti) nemá Poskytovatel povinnost brát zřetel.

Objednatel má právo v případě své neúčasti vyslat na vzdělávací akci náhradníka (náhradního účastníka).

Pravidla ochrany obsahu on-line kurzů, webinářů a jejich záznamů

Objednatel uzavřením kupní smlouvy získává právo k užívání obsahu on-line kurzů, webinářů a jejich záznamů osobou, která je uvedena v objednávce (přihlášce) jako účastník.

Poskytovatel si v případě porušení podmínky v předchozím odstavci vyhrazuje právo na zrušení přístupu k tomuto obsahu.

Účastník se dopouští porušení podmínek tehdy, kdy sdílí zakoupený obsah se třetí osobou, která není v objednávce uvedena jako účastník. Za sdílení a porušení obchodních podmínek se považuje: přehrávání obsahu, sdílení podkladových materiálů, sdílení přístupových údajů k obsahu, zaznamenávání a následné šíření zakoupeného obsahu jakoukoliv mechanickou či elektronickou formou třetím osobám.

Porušením těchto podmínek objednavatel přichází o právo k užívání obsahu bez nároku na jakoukoliv náhradu.

Na zakoupený on-line kurz, webinář, záznam webináře a obsah se vztahují podmínky autorského zákona.

Obchodní podmínky pro kurzy realizované na míru:

Kurzem realizovaným na objednávku se rozumí vzdělávací akce, kterou Poskytovatel pořádá pro jednoho objednatele. Takovýchto vzdělávacích akcí se účastní větší počet účastníků a Poskytovatel je pro objednatele pořádá na míru. Jedná se např. o vzdělávací akce realizované pro celé pedagogické sbory nebo jejich část.

Objednání vzdělávací akce, uzavření kupní smlouvy

Každá učiněná objednávka ze strany objednatele je závazná. Zasláním objednávky se uzavírá kupní smlouva mezi objednatelem a Poskytovatelem. Odesláním objednávky v jakékoliv podobě zákazník stvrzuje správnost údajů a rovněž svůj souhlas s obchodními podmínkami Poskytovatele.

Závazné objednávky je možno Poskytovateli zasílat i v elektronické podobě (např. e-mailem).

Na každé objednávce vzdělávací akce musí být uvedena identifikace Poskytovatele (jakožto organizátora) a identifikace objednatele. Objednávka musí dále obsahovat název kurzu (téma), jeho délku, termín a místo konání, počet účastníků kurzu, sjednanou cenu za 1 účastníka a celkovou sjednanou cenu.

Platební podmínky

Sjednanou cenu za realizaci vzdělávací akce je nutno uhradit na základě faktury (daňového dokladu) vystavené Poskytovatelem. Podle zákona o DPH je cena rekvalifikačních seminářů a akreditovaných seminářů pro pedagogické pracovníky osvobozena od DPH.

Splatnost faktur se stanoví na 10 dnů.

Splatnost faktury může být ze strany Poskytovatele zkrácena v případě, že rozdíl v počtu dnů mezi datem odeslání objednávky a termínem konání kurzu je menší oproti standardní stanovené splatnosti faktur v předchozím bodu.

Sjednanou cenu je nutné uhradit nejpozději 1 den před konáním dané vzdělávací akce.

Rozhodujícím okamžikem pro přijetí platby je den připsání fakturované částky na bankovní účet Poskytovatele.

Při platbě ze strany objednatele je třeba uvádět správný variabilní symbol, který je uvedený na výzvě k platbě, resp. faktuře.

Objednatel se může s Poskytovatelem dohodnout na hotovostní platbě fakturované částky. Takovouto platbu je třeba provést nejpozději v den konání vzdělávací akce.

V případě, že se vzdělávací akce skutečně zúčastní vyšší počet účastníků oproti počtu uvedenému v závazné objednávce, je Poskytovatel oprávněn za tyto účastníky Objednateli doúčtovat částku odpovídající ceně za každého účastníka nad počet uvedený v závazné objednávce.

V případě, že se vzdělávací akce zúčastní nižší počet účastníků oproti počtu uvedeném v závazné objednávce, se celková sjednaná cena nemění.

Odstoupení od kupní smlouvy

Objednatel vzdělávací akce má možnost odstoupit od kupní smlouvy a zrušit vzdělávací akci nejpozději do 14 dnů před datem jejího konání. V tomto případě má objednatel nárok na bezplatné stornování objednávky a vrácení uhrazeného částky (v případě, že již byla uhrazena). Na pozdější odstoupení (zrušení účasti) nemá Poskytovatel povinnost brát zřetel.

Ochrana osobních údajů:

Poskytovatel zpracovává osobní údaje v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů.

Poskytovatel zpracovává osobní údaje, které potřebuje k plnění smluvních a zákonných závazků. Dále zpracovává osobní údaje na základě souhlasu objednatele/kupujícího.

Podrobné informace o zpracování osobních údajů najdete na internetových stránkách Poskytovatele.

Pokud byste se domníval/a, že při zpracovávání Vašich osobních údajů porušujeme platné právní předpisy, máte právo požádat nás o vysvětlení a odstranění závadného stavu, anebo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů, Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7 (www.uoou.cz)

Ostatní:

Poskytovatel si vyhrazuje právo na úpravu programu vzdělávací akce, změnu lektora, učebních a přednáškových prostor.

Každý z účastníků obdrží po absolvování vzdělávací akce osvědčení.

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://www.coi.cz

Právní vztahy mezi Poskytovatelem a objednatelem/kupujícím se řídí právním řádem České republiky.

Tyto obchodní podmínky jsou platné od 10. 2. 2025.

Různé:

Rozhodné právo. Tyto Podmínky používání se řídí právním řádem České republiky. Tyto podmínky neomezují žádná práva spojená s ochranou spotřebitele, která můžete mít na základě právního řádu země, v níž máte pobyt.

Nevyžádané materiály. Poskytovatel nepřijímá nevyžádané materiály nebo nápady na obsah EDUFINGR.cz a nenese odpovědnost za podobnost svého obsahu nebo programů s materiály nebo nápady, které byly Poskytovateli zaslány.

Zachování platnosti. Pokud bude jakékoli ustanovení těchto Podmínek používání posouzeno jako neplatné, nelegální nebo nevymahatelné, zůstane platnost, legálnost a vymahatelnost všech ostatních ustanovení beze změny.

Změny Podmínek používání. Poskytovatel může v průběhu času tyto Podmínky používání změnit. V případě podstatných změn vás budeme informovat alespoň měsíc předtím, než tyto změny vstoupí v platnost.

Elektronická komunikace. Informace týkající se vašeho účtu (např. oprávnění k platbě, faktury, změny hesla nebo platební metody, potvrzovací zprávy, oznámení) vám budeme zasílat pouze elektronicky, například prostřednictvím e-mailů zasílaných na vaši e-mailovou adresu zadanou během registrace.

Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.

Tyto obchodní podmínky jsou platné od 10. 2. 2025