Věděli jste, že 49% dětí kapesné nedostává nebo že polovina
rodičů s dětmi o penězích nemluví? Dozvíte se, proč nepoužívat kapesné
jako odměnu za domácí práce, jaký je vůbec smysl kapesného ale i to, od kolika
let věku dítěte je vhodné s kapesným začít. Ale hlavně se dovíte, jak s dětmi na téma kapesné a
peníze komunikovat. Buďme jim sami příkladem a ukažme jim na praktických
situacích, jak s penězi opatrně a s rozumem zacházet. V kurzu se také
dovíte, jaký způsob vyplácení kapesného je vhodný pro děti 1. stupně ZŠ i 2.stupně ZŠ. Souvisejícími tématy jsou pak rodinné výdaje a jak je mít pod kontrolou nebo zlaté pravidlo 50:30:20. Dále pak analýza výdajů (včetně
rodinného rozpočtu) jsou bezpochyby témata, která s kapesným úzce souvisí.
Povíme si na praktických příkladech ze života, jaký dopad může mít nekomunikace
o penězích následky pro nás jako jedince, a jak předejít tomu, aby pak nebylo
pozdě.
Cena: 590,- Kč
Cílová skupina:
Pedagogové druhého stupně ZŠ, pedagogové SŠ, asistenti pedagoga, vedoucí pracovníci škol
Termín:
9. 12. 2025 od 18.00 do 20.00 hodin
Kde:
online
Kdo:
Pavla Valečková a Eva Ginzelová
Vhodné i pro šablony OP JAK:
Ano
Hodinová dotace:
2 hodiny
Osvědčení v ceně:
Ano